Nechceme konec autobusu 190. Přestup na tramvaj 20 a menší autobusy standardní délky 12 metrů nejsou ideálním řešením! Sice ano nový Dvorecký most a linka 20 zajistí spojení sídliště Modřany - poliklinika Modřany - nádraží Braník - Smíchovské nádraží ... Podle ROPID je reálnější prodloužení 106 o úsek nádraží Braník - Na Beránku v trase 190. Z důvodu souběhu autobusu s tramvají musela být linka 154 přetrasována v Hostivaři, zrušena linka 165 a zkrácena linka 225 na Veleslavíně. Pojďme se sejít 6. března 2024 od 10:00 hod. u původního OD Prior Modřany a podepsat petici. Odkázat se můžete také na spvhd@seznam.cz a šiřte prosím tuto informaci dále mezi své blízké kterých by se omezení dotklo. |
Přiznej anonymně!
Nechceme přijít o autobus 190! Nechceme 106 na úseku nádraží Braník - Na Beránku s vozy SOR NB12! Když už na ROPID chce zavést linku 20 ze Smíchova na sídliště Modřany ať zváží zavést také tramvaje na Beránku! Proč skončila linka 165? Vždyť mohla být vedena přes zast. Nové Dvory - sídliště Lhotka, linky 154, 246 nejsou náhradou a díky dlouhé trase bývají zpožděné! Raději místo 215 linku 165 důvodem je doplnění částečně linky 189 a 197. Zkrátit 197 na Roztyly další nesmysl! Petici můžete podepsat v tomto týdnu na poliklinice Modřany v úterý a ve čtvrtek od 14:00 do 19:00 hod. nebo idanuts@seznam.cz. |
V Praze vyjel megatrolejbus Solaris Urbino Trollino 38Tr to, že má potíže na terminále nádraží Veleslavín Hřiba ani Svobodu vůbec nezajímá. Chudáci řidiči samotných trolejbusů tak i ti co musejí jezdit v jejich trase. Trolejbus dokáže blokovat křižovatku. Pomohlo by posunutí semaforu ve směru do centra a mít zajištěný volný výjezd pro trolejbusy. Za špatné řešení trasy snad někdo ponese zodpovědnost. Z důvodu velkého zpoždění díky špičkám a silné IAD lze předpokládat, že trolejbusy budou zkráceny do trasy nádraží Veleslavín - Terminál 3 a na úseku Terminál 3 - Letiště / Terminál 1 pojedou jen autobusy 100 a 191 a pouze část trolejbusů 59. Případně bude v provozu zase 119. Dlouhodobě totiž 59 nebude fungovat spolehlivě a změny budou muset být zavedeny! |
Chceme vybudovat nad Jižní spojkou mezi Europparkem Štěrboholy a Fashion Arena Prague Outlet lávku pro pěší. Ta by výrazně pomohla propojit dvě místa s obchody a snadnější přístup. Stále trváme také na tom, aby byla zavedena linka 165 v trase CHODOV =MC= - Volha - Opatov =MC= - Tolcův dvůr - Nádraží Hostivař - Kablo - Barvy a laky - OBCHODNÍ CENTRUM ŠTĚRBOHOLY. Více informací na spvhd@seznam.cz. |
Hlavní město Praha by se do roku 2040 mohla rozšířit o další městské části Roztoky, Černošice, Hostivice, Chrášťany, Jinočany, Kněževes, Tuchoměřice, Horoměřice, Klecany, Zdiby, Líbeznice, Brandýs nad Labem, Nehvizdy, Jirny, Šestajovice, Úvaly, Říčany, Nupaky, Průhonice, Jesenice. Důvodem je, že město do těchto míst hodlá prodloužit tramvajovou síť a mluví se také o protažení linek metra. Již brzy dojde k přečíslování linek 241 → 140, 242 → 233, 243 → 233, 244 → 114, 245 → 205, 246 → 206, 247 → 217, 248 → 238, 249 → 206. ROPID chce totiž přečíslovat také školní linky 271 → 841, 272 → 842, 273 → 843, 274 → 844, 275 → 845, 277 → 847, 279 → 849. Linky 241 - 299 chce mít pro náhradní dopravu, regbusy a interní potřeby. Zdroj: praha.eu, pid.cz |